torsdag 25. januar 2024

Hobby er noe jeg har hatt siden jeg var 4 år. Da startet jeg å tegne. Oppover årene har det blitt mye forskjellig...jeg må nesten prøve ALT. 
Livet tar mange vendinger. Fra å starte som teknisk tegner, til å opparbeide en hobbybutikk  og så til slutt å havne opp som steinarbeider, ja da lurer man på hvordan det gikk til. Er her noen rød tråd? Ja jeg har bare byttet lerret. 

I stede for å tegne på papir, male på glass og lerret ....så designer jeg på STEIN.
Ingen vil tenke på det, men alle kommer en dag til å måtte gi en av våre kjære en avskjed.
Det er så kjekt å lage noe som ingen har fra før, og som ikke er en kald gravstein....men ett minne over ett liv som har vært. 


Gravplassene blir faktisk fulle, så i fremtiden kan det bli viktig å tenke på at det skal være plass til flere......så jeg har laget eksempel på en gravstein med plass til mange. En litt annen form for familietre. 









1 kommentar: