torsdag 2. oktober 2014

Bordkort som kjole og skjorte

Bordkort-Kjole og skjorte med slips



Her har jeg laget BORDKORT etter inspirasjon av disen "kjole-esken"  tilSizzix Pro.
Den rosa kjolen måler 6,8x8,2cm og den grønne har jeg laget litt smalere og måler 5,6x8,2cm. Disse er fine til å legge en Ferrero Rocher sjokolade inni, som gjestene kan ha til kaffen.

  
Klipp ut en mal og tegn over kjolen på papiret du ønsker. Klipp ut og lim sammen skuldrene. Jeg har pyntet rundt halsen med glitterlim. Knytt sløyfebånd rundt midjen og pynt med en rose eller en brads med perle i. Ferdige tags er navnet skrevet på og limt på kjolen med 3D tape.

Til mannen har jeg laget ett enkelt dresskort med slips.
 Til bursdager og konfirmasjoner:
 Til Bryllupet:

 

Slipset er vårt stempel, som jeg har stemplet på ark og klippet ut og limt på. Litt glitterlim på slipset blir slipsnål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar